« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

3. Przyjęcie protokołu z XIII sesji Rady Miejskiej w Serocku.

4. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działalności między sesjami.

5. Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Serock o działalności między sesjami.

6. Interpelacje i zapytania radnych.

7. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wydzierżawienia części działki nr 409 w obrębie Skubianka gm. Serock.

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania drodze położonej w miejscowości Bolesławowo nazwy ul. Aleja Dębów.

9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania drodze położonej w miejscowości Nowa Wieś nazwy ul. …………...

10. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie nadania drodze położonej w miejscowości Nowa Wieś nazwy ul. Mokra.

11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Serock – sekcja C1 powiat legionowski woj. mazowieckie.

12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Serock – sekcja H, powiat legionowski, woj. mazowieckie – ETAP „A”.

12a Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia projektu o przyznanie dofinansowania nr RPMA.09.02.01-14-.c729/19 "Kompleksowe usługi społeczne w gminie Serock" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie pozostawienia bez dalszego biegu zgłoszenia kandydata na ławnika – Pani Ewy Elżbiety Sroczkowskiej, które nie spełnia wymogów formalnych.

14. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyboru ławnika do Sądu Okręgowego Warszawa Praga w Warszawie.

15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyznania wyróżnienia za wysokie osiągniecia w dziedzinie kultury.

16. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyznania wyróżnienia za wysokie osiągniecia w dziedzinie sportu.

17. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyznania wyróżnienia za wysokie osiągniecia w dziedzinie sportu.

18. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia protokołu Komisji Rewizyjnej z kontroli problemowej dotyczącej realizacji zadań i funkcjonowania Centrum Kultury i Czytelnictwa.

22. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

23. Sprawy różne.

24. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej