Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XLIII Sesji Rady Miejskiej w Serocku.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej w Serocku o działalności między sesjami.
5.
Informacja Burmistrza Miasta i Gminy Serock o działalności między sesjami.
6.
Interpelacje i zapytania radnych.
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Przeciwdziałania Narkomanii, Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na 2022 rok.
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie regulaminu dostarczania wody.
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
10.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uzgodnienia realizacji inwestycji celu publicznego w obrębie strefy ochronnej pomnika przyrody.
11.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wysokości ekwiwalentu pieniężnego przysługującego członkom ochotniczych straży pożarnych w gminie Miasto i Gmina Serock za udział w działaniu ratowniczym lub szkoleniu pożarniczym organizowanym przez Państwową Straż Pożarną lub gminę Miasto i Gmina Serock.
12.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wydzierżawienia części nieruchomości stanowiącej działkę nr 10/24 w obrębie 05w Serocku.
13.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wydzierżawienia części nieruchomości stanowiącej działkę nr 7/1 w obrębie 08 w Serocku.
14.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia „Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami dla Miasta i Gminy Serock na lata 2021 – 2024”.
15.
Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie emisji obligacji komunalnych oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu.
16.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta
i Gminy Serock na lata 2021-2036.
17.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie Miasta
i Gminy Serock w 2021 roku.
18.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.