Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i przedstawienie porządku obrad.
2.
Przedstawienie informacji dotyczącej organizacji nauki dla uchodźców z Ukrainy zawierającej m.in. liczbę dzieci z Ukrainy znajdujących się obecnie na terenie Gminy objętych obowiązkiem szkolnym, omówienie obowiązków nałożonych
na Gminę zgodnie z obowiązującymi przepisami, propozycja rozwiązań związanych z organizacją nauki, dostęp do wykwalifikowanej kadry pedagogicznej, informacja dotycząca możliwości ubiegania się o zwiększenie subwencji oświatowej w związku z zaistniałą sytuacją.
3.
Podsumowanie organizacji ferii zimowych w Gminie Serock.
4.
Omówienie zaplanowanych na kwiecień br. imprez sportowych: Wojciechowe świętowanie na sportowo.
5.
Omówienie zaplanowanych imprez kulturalnych w ramach Święta Patrona Serocka (Wojciechowe Świętowanie).
6.
Przedstawienie i zaopiniowanie kandydatur do stypendiów, nagród i wyróżnień w dziedzinie Kultury i Sportu.
7.
Przedstawienie informacji na temat przeprowadzenia naboru na stanowisko Dyrektora Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku.
8.
Przedstawienie harmonogramu realizacji zadania: Budowa Centrum Sportu i Rekreacji w Serocku.
9.
Przyjęcie protokołów z poprzednich posiedzeń.
11.
Zamknięcie posiedzenia.