« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i przedstawienie porządku obrad.

2. Kontrola gospodarowania zasobami mieszkaniowymi.

3. Kontynuacja kontroli w zakresie oceny działań Burmistrza Miasta i Gminy Serock w przedmiocie organizacji dowozu uczniów do placówek oświatowych w zakresie przestrzegania art.68 oraz art.32 i art.39 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe w związku z pismem, które wpłynęło do Rady Miejskiej w Serocku w dniu 13 października 2024r. jak również w związku z Zarządzeniem Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych – dot. procedury zatrudniania opiekunów w autokarach.

4. Rozpatrzenie wniosku mieszkańca dnia 05.03.2025r.

5. Przyjęcie protokołu z kontroli – „Kontrola zaleceń pokontrolnych instytucji zewnętrznych”.

6. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.

7. Sprawy różne.

8. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej