Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i przedstawienie porządku obrad.
2.
Kontrola gospodarowania zasobami mieszkaniowymi.
3.
Kontynuacja kontroli w zakresie oceny działań Burmistrza Miasta i Gminy Serock w przedmiocie organizacji dowozu uczniów do placówek oświatowych w zakresie przestrzegania art.68 oraz art.32 i art.39 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe w związku z pismem, które wpłynęło do Rady Miejskiej w Serocku w dniu 13 października 2024r. jak również w związku z Zarządzeniem Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych – dot. procedury zatrudniania opiekunów w autokarach.
4.
Rozpatrzenie wniosku mieszkańca dnia 05.03.2025r.
5.
Przyjęcie protokołu z kontroli – „Kontrola zaleceń pokontrolnych instytucji zewnętrznych”.
6.
Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
8.
Zamknięcie posiedzenia.