Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i zaopiniowanie porządku obrad.
2.
Kontrola problemowa dotycząca realizacji zadań i funkcjonowania Miejsko-Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Serocku.
a)
Realizacja zaleceń pokontrolnych z kontroli przeprowadzonych w 2019 i 2020 roku:
1)
protokoły kontroli wewnętrznych i zewnętrznych;
2)
dokumentacja potwierdzająca wykonanie zaleceń.
b)
Struktura organizacyjna, posiadane (powierzone) mienie oraz wielkość zatrudnienia i środków finansowych przeznaczonych na działalność zakładu w 2019 i 2020 roku;
c)
Aktualnie obowiązujące stawki cen za świadczone usługi (w tym realizacja zarządzenia Dyrektora Nr 3/2015 w sprawie wprowadzenia regulaminu ponoszonych nakładów przez najemców na remonty, a także z tytułu zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi;
d)
Zestawienie za 2019 i I kwartał 2020 roku usług z podziałem na rodzaje i kosztami dotyczącymi w szczególności realizacji takich zadań jak:
1)
remonty i utrzymanie dróg;
2)
utrzymanie porządku w gminie (utrzymanie zieleni utrzymanie placów zabaw itp.);
3)
roboty remontowo – budowlane;
3.
Przyjęcie protokołu z posiedzenia z dnia 24.04.2020r.
5.
Zakończenie posiedzenia.