« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia i zaopiniowanie porządku obrad.

2. Kontrola problemowa dotycząca realizacji zadań i funkcjonowania Miejsko-Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Serocku.

a) Realizacja zaleceń pokontrolnych z kontroli przeprowadzonych w 2019 i 2020 roku:

1) protokoły kontroli wewnętrznych i zewnętrznych;

2) dokumentacja potwierdzająca wykonanie zaleceń.

b) Struktura organizacyjna, posiadane (powierzone) mienie oraz wielkość zatrudnienia i środków finansowych przeznaczonych na działalność zakładu w 2019 i 2020 roku;

c) Aktualnie obowiązujące stawki cen za świadczone usługi (w tym realizacja zarządzenia Dyrektora Nr 3/2015 w sprawie wprowadzenia regulaminu ponoszonych nakładów przez najemców na remonty, a także z tytułu zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi;

d) Zestawienie za 2019 i I kwartał 2020 roku usług z podziałem na rodzaje i kosztami dotyczącymi w szczególności realizacji takich zadań jak:

1) remonty i utrzymanie dróg;

2) utrzymanie porządku w gminie (utrzymanie zieleni utrzymanie placów zabaw itp.);

3) roboty remontowo – budowlane;

4) gospodarka odpadami.

3. Przyjęcie protokołu z posiedzenia z dnia 24.04.2020r.

4. Sprawy różne.

5. Zakończenie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej